Snart .......

I lördags fick Zäta valpar. Sju stycken godingar blev det.



Annika var här och agerade barnvakt för vi skulle på fest. En kkul rockfest i Spjutstorp. Jag hade lätt huvudvärk dagen efter......

Imorgon skall jag på läkemedelsutbildning inför att jag ska börja jobba på måndag. Det är helt vansinnigt! Nu har jag pluggat i 3 år. Vart tog tiden vägen. Mycket har hänt: Jag har varit sjuk, pappa fick en stroke, han la av med spriten och slutade röka, storasyster blev sjuk. Fanny  flyttade till Göteborg och hem igen, Elin flyttade till Malmö...Per tog svart bälte i karate...jad et var en del av allt!!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Fina bebisar!!!

2010-06-01 @ 21:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0