Scizofren eller.....

Tänkte jag skulle öva lite coaching på mej själv!
Hej..vad vill du prata om idag?
Jo..jag skulle vilja gå ner 5-6 kg.
Ok..och vad skulle du behöva göra för att gå ner i vikt?
Jag skulle behöva motionera och äta nyttigare
Är du beredd att göra detta då..(obs. sluten fråga!)
Nja...att motionera kanse men inte att äta nyttigare, inte ännu iaf.
Vad skulle du då syssla med för motionering?
Jag tycker om att gå och gjorde det mycket förr, har en 4 km runda som är lagom.
Hur ofta ska du gå?
Det får nog bli varje dag annars hittar jag snart på något som hindrar!
När skulle du kunna börja med det då?
Ja..nu meddetbums kanske!
Bra..då tar du på dej och går nu då?
Ja det gör jag..hej då

En fin backsippa hittade jag på promenaden.



När vi, jag och Selma, kom hem kikade jag i sparrislådan och där fanns faktiskt 3 sparrisar som tyckte att det var dags att ätas!



Mums..så goda..det är första gången vi skördar!


Kommentarer
Postat av: Ingrid ♥

heja heja ..... Det klarar du .... att gå en runda varje dag.

Mums för nyskördade sparrisar

Kram Ingrid

2010-05-01 @ 21:02:33
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0