Söndag.....

Igår var vi hos vänner och grillade, gott ooch trevligt! Mellandottern hämtade oss när hon jobbat färdigt.
Idag har vi hämtat lite möbler hos min lillasyster som mellandottern ska ha i den nya lägenheten.

Den yngsta har åkt till Malmö för att lyssna på Kizz. Känns märkligt att hon ska kolla och lyssna på något som jag har vuxit upp med!

Jag och maken chillar nu. När vi var ute hos vovvarna fick en av pensionatshundarna ett ep anfall. Det var inte oväntat men hon har aldrig fått det här innan. Det gick över rätt fort tack ch lov!

Jag har plockat in en stor bukett med pioner, syrener och andra underbara sommarblommor. Doftar underbart.
Imorgon väntar jobb på Bollerup, mitt favvoställe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0