Valborg m.m.....

Och vad har hänt sedan sist? Jag har börjat ny kurs..den siste. Coaching.  Stannade hos Elin i Malmö över natten mellan tisdag och onsdags. Vi strosade lite i stan sen köpte vi mat med hem. Sen blev det soffa och rysare. Mysigt!

I onsdags kväll var jag och Fanny hos storasyster. Pappa och mamma samt mina adra systrar var där. Det blev en riktig familje kväll. Per tränade karate.

Idag har jag haft min första massage  kund. För 15 år sedan hade jag massagemottagning här hemma, nu är jag på lillasysters salong i Simrishamn. Allt gick bra och kunden var nöjd. Skall vara där på fredageftermiddagarna så länge.

Jag har anmält mig till en distanskurs i pedagogik!! Vet..jag är inte klok:)

Valborgsbål hos grannen, trevligt men tyvärr blir valborg aldrig mer som den varit. Miss it!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0