U-sväng....

Efter lite ändringar i schemat blev det en bra dag trots att det inte blev som jag trodde. Var på seminarium i skolan, det gick bra tror jag. Sen åkte jag med Ulrika till en föreläsning med Mia Törnblom. (Tack Ulrika för den biljetten!) Vägen dit blev ganska rolig. Ulrikas gps tyckte att vi skulle göra en massa u-svängar mitt i Malmö i rusningstrafik!

Jag förstår dock inte varför min chaufför hade gps för hon körde ändå dit hon själv ville...Du e härlig ulrika!!

Min telefon är på lagning så jag kan inte fota. Det är lite trist att inte kunna lägga in bilder.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag kan ju inte hjälpa att jag har en DUM gps! :) Men visst är det oroväckande när man känner att man hittar bätre än GPS:en. kram på dig!

2009-09-24 @ 12:16:29
URL: http://klumpeduns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0