Bort med mörkret...

Idag har det varit en helt underbar dag! Det är så ljuvligt skönt när det mörka håller sig borta helt och hållet.
Morgonen började med en ridtur i det vackra vädret. Min älskade häst var så otroligt pigg och det var mest galopp för hela slanten.

Efter det tog vi en sväng med motorcyklarna, jag och maken. Det blir roligare och roligare. Vi körde till lillasyster i Järrestad och hälsade på.

Pappa ringde och pratade bort en stund och det hände aldrig förr. Jag har sagt det innan men jag säger det igen:det är så himla skönt att ha en nykter pappa..det är aldrig försent.Ha en underbar kväll alla!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vilken underbar dag ni har haft idag.

Först en ridtur och sen en motorcykel tur.

Ett samtal från din pappa som avslutning på en fin dag.

Härligt

Kram Ingrid

2009-09-20 @ 22:20:23
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0