Jisses vad jag mår bra idag!!!!!

Igår var jag i Lund för att prata om våra examens intervjuer. Personalen på Vägledningscentrum var så himla underbara. De ska göra allt för att hjälpa oss!

Sen var jag hos min syster som blivit opererad. Hon har något som heter Trigeminus neu..nånting. Det är en nerv i kinden som bråkar. Hon har haft det i flera år och när det är som värst så kan honinte prata eller äta utan får ligga inne med dropp. Hon har fått starka medeciner för detta. Nu har hon då blivit opererad. Man går in med en liten luftkudde under nerven och spränger den..tror jag.  Allt har gått bra och vi är så glada för hennes skull.



Imorse var jag hos pållarna och gav dem hö. Min lille Pilten som jag själv fött upp och sedan sålde som 6 månaders föl. Efter 1 1/2 år lyckades jag hitta honom igen. Då var han såld en gång till. Men jag fick köpa honom och det är jag evigt tacksam för!



Imorgon ska vi iväg och tävla med Selma. Det ska bli spännande! Har varit ute en stund nu och övat..



Kommentarer
Postat av: Tove

Lycka till i morgon! Glad att du hittat balansen igen! Kramar från din Dag-Tvilling

2009-10-17 @ 15:57:42
Postat av: Annika

Låter som en härlig dag!!!

2009-10-17 @ 17:57:23
Postat av: Ingrid

skönt att din syster blev bra.

Hoppas att det går bra med tävlingen.

Kram Ingrid

2009-10-17 @ 23:54:05
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0