Hipp hurra....

Min pappa fyller 75 idag. Det firas hemma hos storasyster med smörgåstårta. Det blir säkert en smörgåstårta utan fett och kolhydrater så att jag kan äta tills jag svimmar...eller..:)

Dagen har tre måsten:ordna intervjuer för vårt examensarbete, skriva bakgrund till arbetet och att STÄDA...det sistnämnda leasar jag gärna ut! Jag hatar verkligen att städa..det finns så mkt annat som är roligare. Med en dotter som är kvalsterallergiker och huset fullt med hundar, får man faktiskt städa nån gång då och då...

Önskar att det fanns en trollstav som jag bara behövt vifta med lite så skulle städningen vara färdig!! Ikea kanske:)

Ha en underbar fredag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0