Gnällfisen....

Vilken dag! Jag har verkligen försökt få tag på folk som vi önskar ska vara med i vårt examens arbete  men det är ju totalt hopplöst!! "Personen ni söker är på tjänste möte. Återkommer klockan 13.00" När jag sen ringer 13.05 så låter det: "Personen ni söker är på tjänste ärende, återkmmer imorgon kl 10.00" Så har det varit på alla ställen jag ringt de senaste dagarna! Jag vill verkligen prata med dem men det verkar hopplöst så jag får väl skicka mejl istället..pust..

Sen skitar hundarna ner så enormt nu när det är fuktigt ute..och jag som älskar att dammsuga..not! Jag fick reda på idag att mina arbetskamrater blivit vaccinerade...igår!! Hur känner jag mej?..typ osynlig.

Usch vad jag är gnällig..

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hi hi hi....kul med sådana personer som bara är på möte, ute eller bara inte är anträffbar.

Undrar när dom arbetar...hi hi hi

Man får vara gnällig det vet du väl....

Jag ska inte vaccinera mig.

Kram Ingrid

2009-10-14 @ 19:36:22
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Grannen

Hittade din blogg. Kul! Ibland har man "gnäll-dagar",fast jag brukar må sämre då. Tror inte jag ska vaccinera mig. Hörs!

2009-10-15 @ 11:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0