And life goes on...

Hästen är hemma och det känns så mysigt! Hans nya hästkompis tyckte det var roligt att få en vän. Imorgon, tisdag, ska jag rida..jiha!!

Vår  "grabb" har varit här hela helgen. Maken hämtade honom på motorcykeln i fredags. Tur han har öron..annars hade leendet fortsatt runt nacken!

Lördag em spenderades i Köpingebra för att kolla in alla häftiga bilar. Jag är inte själv speciellt förtjust i dem men vi var ju där för grabbens skull. På kvällen kkom mina kusiner från Bohuslän hem till oss för att äta middag. Det är goa tjejer!

Idag började jag ta igen praktik  som jag missat när jag var sjuk. 2 veckor  på Berghusa skolan. Denna praktik är med en lärare. Spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0