Jag har inte semester ännu!!

Har semester fom imorgon, måndag. Ytterst viktigt att det inte är förrän månag för lördag och söndag är jag ju ledig så jag har hela semestern kvar!!

Jag och Monika satt på jobbet  i fredags morse och tog vårt sätta igång och jobba kaffe. Jag spelade  låtar på mobilen och blev lite ledsen när jag hörde en speciell låt som äldsta dottern skickat till mej när jag var sjuk: Jag ska måla hela världen lilla mamma.. Då började jag små gråta för det är inte kul att minnas hur svårt ungarna hade det. Då börjar Monika gråta för att jag gråter!! Vi kom fram till att vi är lika blödiga bägge två. Gråter för sorg och skratt. Ibland skäms man för det men varför ska man göra det? Det visar ju bara på att man är medmänsklig och att man har empati. Monika är en person som jag ser upp till. Hon har stort tålamod och försöker ordna så att alla ska må bra!! Du e en stjärna!!

Lördag var det loppmarknad i Spjutstorp och det är roligt. På em kom vänner från Malmö hit. Vi hade en skön em i uterummet. Lillsyrran dök upp lite senare och då körde vi in till byn och by festen. Härligt väder och härliga människor.

Idag är det lite småslappt. Vi har haft valparna ute i trädgården och nu sover de sött.

Ha en underbar söndag alla!!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag gjorde fynd där på loppisen.

Pratade även med din man.

Kul att du bloggar.

Kram Ingrid

2009-07-14 @ 20:02:45
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0