Älskade fredag...

En hektiskt dag känns det som men jag vet igentligen inte varför! Kan vara för att jobbet tar för mycket av frididen!:)
Har varit på Smedstorps marknad, nä kanske inte speciellt upphetsande men vitlöks korven jag köpte är jäkligt god!
Elin har varit här ett par dagar men åkte hem ikväll. Miss u redan!
Vår kille är här denna helgen, vi är ju avlastnings familj en helg i månaden, och det är mysigt. Han har så underbara tankar och kommentarer.
Blommorna i trädgården fullkomligt exloderar nu! Kematisen Summersnow, ska inte blomma ännu men har troligtvis läst på dåligt om sin egen blomningstid!



Honungsrosen är fantastisk. Jag kan verkligen rekokmmendera den om man har gott om plats!

Imorgon kommer valpköpare nummer två. Jag måste skärpa mej!!! Har ju inte satt in någon bild på valparna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0