Nu njuter jag....

Jag har varit sjukskriven sen i november, i princip, men inte förrän nu har jag börjat njuta. Idag sov jag till 10.30. Visserligen var jag uppe sju och höll yngsta dottern sällskap vid frukosten men när jag själv ätit och hon åkt iväg så kröp jag in under täcket igen. Selma, hjorthunden, gjorde mej sällskap..dock inte i sängen! När jag vaknade tog jag min bok, Mina drömmars stad av Per Anders Fogelström, sen låg jag bara och njöt en halvtimme till. Jag har inga måsten , inte så många iaf, utan göra bara det jag har lust till. Sover länge, läser, går ut med hundarna, simmar, styrketränar eller tittar på en bra film. Jag umgås mycket med familjen. På fredag ska jag försöka åka in till Malmö och vara med på en föreläsning. Kanske...

Kommentarer
Postat av: ElleBelle

Ganbaru! = Gör ditt bästa ^^



Puss, och tack för alla fina kommentarer på min blogg.

2009-02-26 @ 12:39:34
URL: http://esheline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0