Tiden räcker inte till!!!

Hinner inte med så mkt skrivande! Systers värden är iaf på väg uppåt. Hon har haft det väldigt tufft en veckas tid med kräkningar och sår i mun och hals. Hon sa häromdagen att nu visste hon att det var mina stamceller hon fått för hon bara sov och sov!!!  Jag gillar att sova!

På jobbet går det bra, jag kommer in i det mer och mer och jag trivs mkt bra. Idag har jag varit med på mitt första stödteamsmöte.

Per har fått hem sin mc. Nu går den som den ska. Maken är glad som en speleman!

I april åker vi till Argentina! En av våra vänner har blivit svensk ambassadör där och har nu bjudit dit oss. Spännande värre!

Kommentarer
Postat av: Helena L

Vad härligt att åka till Argentina, lite avis blir jag. Skulle själv gärna åka till Sydamerika.



Hälsa till storasyster att jag tänker på henne och att jag håller mina tummar hårt för att hon ska tillfriskna snart. Kram Helena

2010-09-14 @ 18:40:27
Postat av: Ingrid ♥

Vilken semester ni har framför er.

Kram Ingrid

2010-09-19 @ 15:22:50
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0