Tentaspöke eller....

Bloggtorka? Icke..bara fullt upp..

Jag har ju gått en kurs bredvid den andre..en som jag missade i fjor när jag var  sjuk. Ifredags var det tenta och om jag klarade denna tenta så hade jag tagit igen allt jag skulle. Jag har pluggat som en idiot för denna tenta som handlar om ekoonomi och vad händer tenta dagen..jo..mår som en skit men tar för givet att jag är nervös..åker till skolan..fast jag mådde så dåligt så jag bad en klasskamrat hämta mej..får bryta och åka hem..maginluensa..bläää..... Tack Ulrika för hämtning och lämning och tack Elin för du snabbt kom till undsättning.
Jaja...omtenta i april..
Guuuud vad jag längtar tills jag slutar!!!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vassego, inga problem alls ^^

2010-03-15 @ 09:42:55
URL: http://esheline.blogg.se/
Postat av: Ingrid ♥

Tråkigt att du blev sjuk.

Hoppas du mår bättre nu.

Kram Ingrid

2010-03-15 @ 19:23:29
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0