Nu gäller det!!

Idag åker jag och en storasyster till Lund för att kolla om vi är lämpliga föör att ge stamceller till storasyster som är sjuk. Det blir en spännande dag. Tur att man intte är rädd för sprutor för jag misstänker att det blir en del sådana! Den inneliggande systern får följa med hem sen..skönt..tredje behandlingen avklarad. Det ska visst bli en till innan hela apparaten sätts igång! Håll tummar för oss!!

Valparna har nu börjat ta sig ur valplådan så jag ska byta låda nu. Jag hittade en valp i duschen i morse!! Hon kanske kände sig smutsig.

Föresten, måste berätta att jag börjat cykla till och från stationen i Lunnarp när jag ska jobba. Det blir en runda på 1 mil om dagen!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är så duktig! Men du ser allt lite ansträngd ut ;)

2010-06-17 @ 17:25:47
URL: http://esheline.blogg.se/
Postat av: Annika

Vill komma och titta på bebisarna. Får vänta till efter den 27e dock. Men sen....

2010-06-18 @ 12:44:32
Postat av: sissi

Lite trött blir jag allt..Elin.



Annika du kommer o tittar när du kan!

2010-06-21 @ 20:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0