Nytt jobb!!!

Jag trodde verkligen inte att det skulle gå så snabbt!  Jag har fått jobb som syv i Simrishamn. På grundskola och kanske gymnasiet. Vet mer imorgon när jag börjar.. Jag har jobbat inom psykiatri och LSS i 30 år så det är lite ångestfyllt aatt börja med något helt nytt....men fasen så spännande!!!

Jag var på intervju i onsdags och den var upplagd på ett fenomenalt sätt: Först pratade jag med syvarna..sen fick jag gå till ett annat rum och prata med arbetsledarna..sen var det facket och sist...som jag blev mest imponerad av: elever! En timme efter att jag kommit hem ringde de och erbjöd mej jobb! Hurra..fast även hjääälp!!!

Kommentarer
Postat av: Grannen

Kul för dej! Klart det går bra, det tvivlar jag inte det minsta på! Hör av er en dag.

2010-08-08 @ 19:15:37
Postat av: sissi

Tack..det ska vi!

2010-08-08 @ 20:01:57
Postat av: Ingrid ♥

Grattis till ditt nya jobb.

Kram Ingrid

2010-08-08 @ 21:32:22
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: sissi

Tack Ingrid..

2010-10-10 @ 10:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0