Vem sa att barnen skulle bli stora så fort!?

Maken är iväg på karate träning hela veckan, det är meningen att han ska ta svart bälte på fredag. Vi håller tummarna!
Jag har varit och lämnat Fanny på jobbet. Hon jobbar på Glimmingehus restaurang. Fanny säger att hon ska flytta efter sommaren. Jag har talat om för henne att åldern då man får flytta hemifrån är ändrad till 32 år! Hon tror inte mej!!! Aj...min navelsträng gör ont!!!

Här kommer en bild på min blåa bergsvallmo som jag äntligen har lyckats med!!!!



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Då får vi hålla tummarna tillsammans på fredag.

Bergsvallmon är ju helt underbar. Har aldrig sett en sådan förr.

Det kommer säkert att gå bra fast din dotter flyttar hemifrån. Egen erfarenhet. Visst det känns.

Kram Ingrid

2009-07-20 @ 23:22:00
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Carro

Så fin blomman är!

2009-07-21 @ 14:42:31
URL: http://wentzel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0