Helgen

Jag var inne i skolan i fredags för att göra restuppgifter sen i höstas. Blev godkänd tack och lov!
Grabben som vi ska vara stödfamilj åt, sov hos oss fredag till lördag. Allt gick bra, det är en go kille. Väluppfostrad och snäll. Idag , söndag, har vi haft "kalas" för döttrarna. Hela tjocka släkten. Kul.

Pappa var oxå med och jag är så himla stolt över honom. Han har inte druckit eller tagit en massa piller sen han kommit hem från sjukhuset! Jag har ALDRIG haft en pappa som inte dricker så detta är helt otroligt. Han är helt annorlunda, man kan prata vettigt med honom och han springer nästan fram. Jag kan ringa till honom och prata ordentligt. Det känns så himla skönt. Bättre sent än aldrig.

Kommentarer
Postat av: Annika

Härligt Sissi! Hoppas ni kommer att trivas med killen ni ska vara stödfamilj åt.

2009-04-22 @ 14:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0