Änglar..visst finns de!!

De ringde från jobbet idag och ville att jag skulle komma och fika. Väl där och sittandes vid kaffebordet kommer de med en blombukett!! Men varför..frågar jag? För att vi tycker så mycket om dej, säger de! Vad glad jag blev, nästan lite rörd! Det känns himla gott att folk bryr sig. Den 8 juni ska jag börja jobba igen, bara över sommaren men ändå, Ska bli kul.

Igår körde jag min pappa till sjukhuset för efter kontroll. Vi satt i väntrummet och pratade, så härligt att kunna prata med min pappa på ett naturligt sätt. Efteråt fikade vi i cafeterian. Sen hämtade vi Marianne, min storasyster, för att handla tillsammans. På kvällen blev det mat tillsammans med systrarna. Vi planerade vad vi ska hitta på om 14 dagar när två kusiner från Bohuslän kommer ner för en helgvisit. Jag gav mina systrar varsitt litet smycke i formen av en ängel. De var ju mina skyddsänglar när jag var sjuk!

Pappas prover var bra förresten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0