Personalfest...

Ja ja..fest och fest..men trevligt hade vi! Vi var 9 stycken som åt en god  middag på restaurang..vad den nu heter?!..i Ystad. Jag stoppade i mej en rödspätta  med tillbehör..det ena tillbehöret var öl! Mums

Många skratt hade vi men det är märkligt, vi kunde inte låta bli att prat lite jobb! Man är väl lite skadad!
Kom hem vid 23 tiden och då tittade jag och maken på Morden i Midsomer, som han spelat in. Tyvärr orkade jag inte titta på hela, får göra det idag.
Vår grabb är här men han sover än så länge, det gör vår yngsta med.

Sen ska jag upp till stallet och göra fint. Vi turas om varannan dag att göra fint till alla pållarna.
Ha en härlig lördag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0