One day at the time....

Åkte till syster igår i Lund. Hon ligger nu isolerad pga att hennes värden är totalt i botten och hon blir då känslig för infektioner.  Det är dock helt som det ska efter en cellgiftsbehandling. När jag kom dit fick jag byta om helt till sjukhuskläder innan jag gick in.
Syster mådde rätt bra, hade dock lite feber men hon hade ätit rätt bra. När en sköterska kom in för att ta tempen i örat på henne fick vi ett skrattanfall. Det är härligt att kunna få det trots allvaret i sdenna hemska sjukdom!
vi gick ut en sväng vid middagstid idag. Hon får gå ut men ska undvika folksamlingar. Rätt som det var hördes ett fruktansvärt oljud. Det visade sig vara en helikopter som flög in över sjukhuset och landade på taket. Häftigt!



När jag kom hem hämtade vi motorcyklarna och sedan gick jag till hästarna och pysslade lite. Maken tog mc:n till byn.

Kommentarer
Postat av: Fanny

hon ser superduper snygg ut <3 det gör hon alltid <3

2010-04-09 @ 12:44:48
URL: http://chokladkatten.blogg.se/
Postat av: Ingrid ♥

Hoppas att allt går bra för din syster

Kram Ingrid

2010-04-09 @ 23:55:01
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0