Snart advent....Me like

Det var ett tag sedan.. Tiden går. Var i Malmö och visade vår uppsats för handledaren. Nervöst. Tänk om han skulle dissa allt! Men det gjorde han inte...det var ok..bara lite justeringar..skönt. Sen åkte jag och Ulrika till Ikea för att fira. Jag vill vara handla alla julsaker jag ser!!

När jag körde hemåt passade jag på att stanna till på vårdcentralen och bli vaccinerad. Har inte känt av den ännu. 
Fredags kvällen ägnades åt födelsedags firande hos lillasyster. Hon och mamma firade ihop.
Idag har vi putsat fönster och adventspyntat. Kanske lite tidigt men nästa helg är knöfull.
Elin har varit hemma och idag tog hon en ridtur på en MYCKET pigg Pilten!

FÖRE



EFTER


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Så fint det blev..jätte mysigt.

Kram Ingrid

2009-11-22 @ 20:24:57
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0