En bra dag.....

Idag har jag jobbat på daglig verksamhet. Vi åkte till Vantalängan, äntligen har jag varit där, tände brasa och lagade mat. Kallt men mysigt. Det gäller att ha kläder efter väder. Sen gick jag och Allis en sväng på boan. Jag är så himla amivalent!! Vill ha allt julpynt för det är så svårt att välja.

När jag kom hem åt jag middag som maken fixat. Stack upp en sväng till hästen och provade det nya täcket som passade utmärkt. Det är något speciellt att stå och lyssna på pållarnas tuggande. 

Nu har jag och Allis värmt oss lite varm choklad och myser vid brasan och tv:n

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag vill också mysa med varm choklad framför brasan.. :(

Du glömde att skriva att jag har tagit körkortet ;) <3

2009-11-07 @ 20:41:46
URL: http://chokladkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0