Haha...

Det märks väldigt tydligt i senaste blogg inlägget att jag bara skrev för att jag skulle skriva! Nä...from nu ska jag bara skriva när jag verkligen känner för det.

Jag har snart gjort en veckas praktik på Berghusa skolan. Praktiken är en ta igen praktik. från när jag var sjuk.
Nu är min handledare en helt underbar lärare. Hon är varm, förstående och god. Hade alla lärare varit som henne skulle eleverna aldrig vilja göra annat än att gå i skolan. Hon låter mig komma in i lektionerna på ett mycket smidigt sätt. I love u Kerstin!!!

I måndags red jag och Fanny ut på vår goa häst. Vi turades om med häst och cykel. Jisses så ont i häcken jag har!! Träningsvärken i låren är inte heller att leka med. Oj vad jag har saknat ridningen!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack för att du är så omtänksam!

Trevlig helg, Kram

2009-05-15 @ 21:31:04
URL: http://wentzel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0