Studenter-09



Så himla fina de är, Fanny och hennes kusin Sebastian. Trots ett ihållande regn blev det en dag att minnas. Festen hade vi hos Sebastians mamma, min lillasyster Annika. Hela tjocka släkten var där och det blev en fin kväll.

Men det är konstigt..tyckte det var igår som de var bebisar. Fanny var en linslus unge, hon skulle alltid spöka sig när farfar video filmade.  En gång skulle Elin och Fanny rymma. De hade väl blivit sura på mej för något men  jag kommer inte ihåg omvad. De packade i alla fall sina små ryggsäckar och skulle rymma till Lars göran, våran granne och där skulle de titta på små grisar. Jag låtsades vara ledsen och sa att jag hoppades att de inte skulle vara borta för länge och att jag skulle sakna dem. När de gått ringde jag grannen och förvarnade. Jag såg sedan att de gått halva vägen men att en viss tveksamhet börjat att infinna sig och de vände. Väl hamma igen blev jag så glad över att de ångrat sig. Elin var dock lite sur för att Fanny hade bangat ur!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0