Sant och sånt..

Helgen har varit helmysig med studentkalas, umgås med vänner och sova på b&b! Det är rätt häftigt att vi har två Ekerö familjer till sommar grannar, och de känner inte varandra. Den ena familjen har sommar hus intill oss, dem har vi känt i ca 10 år. Den andre familjen är Björlings som haft sommar hus i Spjutstorp i över 30 år och Per har kännt dem lika länge. . Olle Björling kan man nu se i reprisen av Hedebyborna.

Under fredagen var vi inne i Stockholm för att shoppa lite.Vi satte bilen i Bromma och tog tunnelbanan därifrån in till centrum  Där var fullt med ungdomar som firade sina studenter. På vägen tillbaka till Ekerö fick vi vänta en timme för att man inte fick ner Tappströmsbron.

Idag har jag börjat arbeta. Det blev en regnig debut! Vi har krattat grenar och blad efter häck klippning. Det är så  himla härligt att träffa alla igen och att arbeta på Bollerup.  Tyvärr fick jag en liten början till ångest attack och det är inte roligt. Jag vet att det inte är farligt men kroppen reagerar direkt med rädsla och illamående. Det sitter ff i lite..hatar det!!! I detta läge ångrar jag min förbannade operation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0