Längtar......



Igår var jag och pappa uppe hos lillsyrran på hennes gård. Mamma var där oxå, hon putsade fönster. Där är en underbar utsikt över Simrishamn med omnejd. Tyvärr måste hon sälja pga olika anledningar trots att denna gård länge varit en dröm. Hon och särbon har helrenoverat den invändigt i lantlig stil. Jättefint.

På jobbet idag var det meningen att vi skulle åka iväg med alla till kronoskogen men vädret ville ju inte riktigt som vi ville så vi festade med tårta hemma istället, hemma menar jag då på jobbet, annexet vid Kastanjeskolan. Tårtan var stor som ett hus, nästan, och dekorerad med sommar bäret nummer 1:jordgubben.

Maken har åkt iväg til mc träffen i Spjutstorp, jag orkade inte hänga med. JAG VILL HA SEMESTER!!!
Förresten fick jag lön idag, det var länge sedan. Känner mej nästan rik...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0