Ett år äldre.

Då är midsommar och min födelsedag avklarad. Midsommarafton firades hemma hos oss med två systrar och deras pojkvänner. I år fyllde jag midsommardagen så de hade paket med sig: en fin , tjock trädgårdsbok samt lite goa ostar och kex.. Allis plockade blommor till mej och hade skrivit en underbart fin text. Fanny kom hem från pojkvännens mamma med en blomma. Elin ringde och gratulerade mig. Tack även alla andra för telefon grattis.

Vi var på Kulla i Rörum på midsommardags kvällen. Där har jag inte varit på många år och jag tyckte att alla var hemskt mycket yngre där, tills jag kom på att det är jag som blivit äldre! Ja ja..förträgning kallas det väl!
Kul hade vi ialla fall!!dag har jag varit aktiv. Vovvarna har fått klorna klippta och jag har tvättat ett par maskiner tvätt och hängt ut; jag älskar att hänga tvätt ute, och rensat lite i trädgården. Kvällen  ska avnjutas med Hannibal film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0