Tack

alla som hört av sig angående min blogg om mörkret! Tack K för telefonsamtal!
Jag känner mej ganska pigg och på gott humör.

Mellandottern har åkt till pojkvännen i Göteborg och yngsta dottern har en kompis här som ska sova över.
Det är märkligt som livet skiftar. Nu är jag och maken ofta själva hemma medan tjejerna är ute på sitt. Den äldsta har ju flyttat hemifrån. Det känns konstigt att inte träffa henne var dag. Jag försöker att inte ringa för ofta till henne men det är svårt. Vill ringa till henne typ en gång i timmen!!

Jag har ordnat praktik plats för nästa praktikperiod. Ett ställe som jag praktiserat på innan och där jag trivdes . Hoppas jag nu är ok så jag kan börja.

Selma, hjorthunden, lyckades tugga itu en cola burk och skära sig på nosen. Världens blodbad. Hoppas bara inte hon svalt något. Gav henne sparris ifall att. Sägs ju att sparris lindar in vassa saker i magen. Vet inte om det är sant dock.
Ska iväg och simma sedan.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0