Massa trevligt....

Igår kväll var vi på middag hos grannarna. Det är så bra att kunna gå dit och hem! Vi pulsade genom snön över ängen. Kvällen var oerhört trevlig. Vi har så kul och jag undrar varför man inte umgås mer?
När jag rullade upp gardinen i morse blev jag förvånad över alla snö som kommit under natten.



Idag kom vår gosse. Eftermiddagen har tillbringats i snöbackarna med pulka. Det var så längesedan jag åkte pulka och det var så himla roligt!

Selma tycker att det vita är störtkul..



Imorgon kväll kommer de äldsta döttrarna hem!!! Hurra! Då ska här kläs gran och göras julgodis och annat.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Kul att det var bra hos grannarna ...visst borde man umgås mer. Hoppas ni får mycket godis som ni sen kan njuta av.

Kram Ingrid

2009-12-19 @ 22:37:30
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Grannen

Vi hade så mysigt. Vi kan umgås så mycket du vill! Hör av dig, så träffas vi igen!

2009-12-20 @ 21:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0