Idag är jag liten som ena tesked.....

Har läst uppstsen jag och Ulrika ska opponera på och den är så himla bra. Helt plötsligt tycker jag att våran är blaj...Inte  för att jag tycker vi gjort ett dåligt jobb, för det har vi inte, men jag inser nu att handledaren är otroligt viktig.. men vi har faktiskt gjort som han sa att vi skulle! Det är väl så när man ligger på målsnöret..

Blir vi inte  godkända så får vi väl jobba lite till.. Jag tror att min osäkerhet kan härledas till ett dystert besked som en nära vän och släkting fick häromdagen..


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag tror er uppsats är bättre än vad ni själva tror =)

Lycka till på opponeringen!

Kram

2009-12-06 @ 01:07:51
URL: http://carolinewentzel.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0