Bio, gran och annat...

Alla flickorna hemma och det är så det ska va!! Idag har vi hämtat gran, åkt pulka och ikväll har vi sett Avatar i 3D och det var en häftig upplevelse. Jag tyckte det var en underbar film. Den höll på i 2 timmar och 45 minuter och det var alldeles för kort!
Igår var jag ute och red i snön. Min lilla pålle var enormt pigg och jag fick jobba hårt för att hålla honom. Jag frös inte ska jag säga!

Imorgon blir det shopping i Ystad tillsammans med döttrarna. Per ska iväg på något mindre trevligt: begravning. En gammal arbetskamrat och teater kollega.

Nu är det glögg!!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

God jul

Kram Ingrid

2009-12-23 @ 20:16:45
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0