Trygg fest.....

Jag kände mig så otroligt trygg igår kväll med våra gäster: alla har svart eller brunt bälte i karate! Per hade en liten tack fest för dem som stöttat och hjälpt honom med träningen. Vid midnatt gav de sig av och i stället för att somna läste jag ut min bok: Gömda av Lisa Marklund. Jag vet att alla redan läst den och att jag är senfärdig. Bra var den iaf! Sträckläste nästan..

Jag var sista dagen i Bollerup igår. På måndag blir det till att vara på Annexet. Det ska nog gå det med men det har varit skönt arr jobba ute.

Ha en underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Gömda är en jätte bra bok, har läst den

Kul att festen blev lyckad.

Kram Ingrid

2009-08-15 @ 21:50:24
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: maria

ha en bra dag!:)

2009-08-17 @ 13:01:57
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/
Postat av: sissi

Ingrid:Visst är den bra!

Maria: Tack det samma!

2009-08-18 @ 21:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0