Torsdag, fredag, lördag och söndag...

Var vid Tydingesjön, Broby; i torsdags på mc träff..Mycket mysigt ställe med massor av folk.. Jag körde dock bil för jag klarar inte sitta så länge bakom Per. Får så himla ont i ryggen..och klarar inte heller att köra mc själv så långt.. Men dit ville jag.. Vackert var där och vi hade ett underbart väder..




I fredags hade vi kräftskiva för familjen samt våra trevliga sommargrannar som bor i Stockholm till vardags. Gott och trevligt...

Igår var jag och maken hos vänner i Rynge..God mat, trevligt folk och härligt väder..Tänk att man kan sitta ute halva natten..Kom ihåg det när höst stormarna rasar!!!

Idag är det små plock och små slött..




Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det är så mysigt i Tydinge sjön och där alltid så mycket folk. Kan förstå att det var mycket folk en sådan fin kväll.

Kram Ingrid

2009-08-10 @ 20:08:03
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0