Murray Fields Albertina Parker "Selma"

Min "lilla" Selma har varit inte varit sig själv på några dagar. Jag har varit himla orolig. Nu är hon dock bättre. Hon löper för första gången så det är nog det som är orsaken.

I minst 15 år har jag velat ha en irländsk varghund eller en skotsk hjorthund men har inte fått till rätta tajmingen. Men så förra sommaren kom hon då till oss. Och jag var lycklig och är fortfarande lycklig. Hon är väldigt speciell, det är ju en vinthund med egna ideer och galna upptåg.
Antingen älskar man henne eller hatar henne. Gissa hur jag känner!!!!






Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hon ser snäll ut och hon verkar att kunna springa fort.

men om sanningen ska fram så gillar jag små hundar bättre.

Kram Ingrid

2009-08-04 @ 21:51:12
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: tina

Hon är allt ljuvlig lilla Selma! Fina foto!

2009-08-16 @ 18:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0