Läskigt!!

Vi har hundpensionat och idag skulle det komma ett par och hämta sina hundar. Vovvarna har varit hos oss rätt länge, De ville betala via faktura men vi vill ha kontant betalning efter ha blivit lurade ett par gånger. På kontraktet står det oxå att vi ska ha kontanta pengar. Oj så förbannad han blev, han tom hotade maken så jag gick in och ringde polisen. Frun försökte dock lugna sin uppretade man och började gråta. Det lugnade mannen så vi kunde prata normalt och det blev bra till slut men fy så läbbigt!

Vad har hänt annars då? Jo i helgen var vår kille här och vi bowlade.  Jag slog en strike och en spärr! Träningsvärk fick jag på köpet! Grabben är skitduktig, eget klot och egna skor, proffsigt värre. Igår var det redovisning på sökande perspektivet. Det gick bra fast jag nästan blev ovän med läraren! Inte riktigt min favorit.. Men vilka underbara kursare jag har!! Ni äger!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0