Hektiskt

Långredagen firades på Bröddarpsholm utanför Svedala. Makens kusin har, tillsammans med sin fru Anett, köpt detta ställe. Anett har cavalier uppfödning och hunddagis, vi har gjort många utställningar osäkra tillsammans. De bedriver oxå catering samt fixar fester i sina lokaler. Denna kväll var det inflyttningsfest och vi var väl runt 40 festglada gäster. Vi bjöds på småplock middag och kaffe med kaka, samt dryck i alla de former. Anett och Peter tillhör inte de snålas förening!  Deras söner  Dennis och Robin drog också sina strån till stacken:Dennis är kock och en duktig sådan. Kvällen, och natten var fylld med dans  och glada skratt. De sista gästerna gick runt två och därefter hjälpte jag och Per till att plocka lite. Vi åt nattmackor och hade allmänt trevligt.  Kom i säng runt halv fyra. Vi nannade över och på morgonen, eller förmiddagen, åt vi frukost tillsammans i deras stora uterum. Två gäster till från Stockholm sov oxå över; Carl-Mikael och Leif. De hade köpt vovve av anett och passade på att besöka dem.

Påskafton firades hos Jan-Inga och Anna-Lena. Vänner i byn. Det var lekar och äggrullnig som förresten jag vann!!
Det blev sent där med, halv två körde vi hem. Ja jag körde faktiskt. Räckte med en dryckeskväll tyckte jag.

Jag har kunnat koppla av och ha roligt fanns en och annan mörk tanke smugit sej på ibland men det har överlag gått bra. Det är jag glad över. Vi behövde verkligen festa loss ordentligt. Positivt efter min operation är bla. att jag inte blir så trött. Orkar nu vara med och festa utan att sova ett par timmar

Kommentarer
Postat av: Carro

Tummen upp för att du kan festa hela natten lång :)

2009-04-13 @ 17:09:21
URL: http://wentzel.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0